În Pescara, ziua 1

în %s Locuri/Vlog

Am aterizat la 13 și un pic în Pescara, regiunea Abruzzo. Care este la doar 17 kilometri de Bari.

Cazarea este în Montesilvano, primul orășel de după Pescara, tot la malul mării. Am ajuns relativ repede – autobuzul 8 de la aeroport până la gară, acolo am schimbat și am luat autobuzul 3. Gazda noastră, Daniele, ne-a așteptat, ne-a dat cheile și ne-a explicat diverse, inclusiv recomandări pentru luat masa. Un tip foarte simpatic.

Apoi am dormit un pic de prânz pentru că copil mic – iubesc scuza asta, eram cam varză toți, dupa ce am mâncat repede niște diverse mini-pizza de la pizzeria de peste drum.

Apoi ne-am dus pe malul mării, ne-am plimbat și ne-am jucat și am făcut poze și am strâns scoici și pietre. Poate cel mai frumos lucru în Italia, ce îmi place mie cel mai mult, este mirosul. Primăvara miroase altfel decât la noi, mi se apre atât de relaxant… Și ne-am întors către restaurantul recomandat de Daniele și a fost bine.

Bruschete – mai ales cea cu cârnat, arrostincini – frigărui de capră, miel pe jar foarte fraged, si mugnaia – paste cu sos alb, amestec de ciuperci si carne din cârnați. Și cremă catalană. Prea multă mâncare, a rămas destul de multă. Dar bun bun bun.

Să vedem ce facem mâine.