Pescara, ziua 2 – plajă, castel și sătuc în munți

în Locuri/Vlog

Am plecat de dimineață – mă rog, ora 10 – în Pescara să ne plimbăm pe plajă, și mai ales ca să ridic mașina închiriată de la aeroport.

Autobuzul ne-a lăsat lângă gară, de unde am ajuns imediat de Corso. Frumușel orașul, dar nimic wow. Am mai stat pe plajă o oră și m-am dus să ridic mașina.

La întoarcere, am mâncat undeva în centru – chiar prima cârciumă de lânga locul unde găsisem parcare și a fost genial. Mai ales pastele carbonnara a la mare – sos carbonara, fructe de mare. Yummy.

Am plecat apoi spre Pennadomo, un sătuc uitat de lume, construit sub niște stânci fantastice.

80 de kilometri prin Italia rurală, absolut încântători – multe porțiuni mi-au adus aminte de dealurile Bistriței. La un moment dat, apare un indicator către un burg medieval de secol XV și către un castel din secolul XII. Așa că am făcut dreapta spre Roccascalegna, și bine am făcut. Urci pe scări de piatră, din fericire nu foarte multe. Și priveliștea te lasă mut câteva minute, mai ales vârfurile munților acoperite de zăpadă.

Am găsit aici chiar și un indicator către Pennadomo, așa că am luat-o la drum peste dealuri și am ajuns acolo după 20 de minute. E un sătuc mic, cu mai puțin de 400 de locuitori și destul de multe case de vânzare.

Apoi am plecat spre casă, unde ne-am prăbușit absolut glorios.